سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجتماع چهل و نهم «نحن منتقمون» در کرمانشاه برگزار می‌شود

مهر | استان‌ها | شنبه، 29 فروردین 1405 - 15:13
کرمانشاه - اجتماع بزرگ مردمی «نحن منتقمون» همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) در بلوار طاقبستان کرمانشاه برگزار می‌شود.
معصومه،برگزار،مردمي،حضرت،مراسم

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، اجتماع بزرگ مردمی با عنوان «نحن منتقمون» در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
این مراسم در قالب هفته هشتم و موج چهل‌ونهم از این اجتماعات مردمی برنامه‌ریزی شده و با حضور اقشار مختلف مردم، به‌ویژه جوانان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام برگزارکنندگان، از دختران دانش‌آموز خواسته شده است با پوشش مدرسه و همراه داشتن کوله‌پشتی در این مراسم حضور یابند.
همچنین در حاشیه این برنامه، به شرکت‌کنندگانی که نام آن‌ها فاطمه یا معصومه باشد، به قید قرعه تبرکات رضوی اهدا خواهد شد.
این مراسم امشب شنبه ۲۹ فروردین‌ماه ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و مسیر آن از بلوار طاقبستان، مقابل بیمارستان حضرت معصومه(س) به سمت حسینیه حضرت معصومه(س) در نبش فرهنگیان فاز دو تعیین شده است.
برگزارکنندگان اعلام کرده‌اند این اجتماع با هدف نمایش همبستگی مردمی و تأکید بر پایبندی به آرمان‌های ملی و دینی برگزار می‌شود.