سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز نام نویسی کتب درسی پایه‌های ورودی در هرمزگان

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 تیر 1405 - 17:11
بندرعباس-معاون پژوهش، برنامه‌ریزی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: نام نویسی کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، از فردا در هرمزگان آغاز می‌شود.
نويسي،آموزان،دانش

به گزارش خبرگزاری‌ مهر، حسن جراره در این خصوص اظهار کرد: نام نویسی کتاب‌های درسی دانش آموزان پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، از فردا در هرمزگان آغاز می‌شود.
وی افزود: نام نویسی تا ۳۱ شهریور ادامه دارد و مدارس باید نام دانش آموزان را پیش از ثبت نام کتاب، در سامانه سیدا ثبت کنند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان برای نام نویسی می‌توانند به سامانه‌های فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی texbook.ir و my.medu.ir مراجعه کنند.