سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وندی شرمن: شاهد بزرگ‌ترین زوال آمریکا در تاریخ هستیم

مشرق | بین‌الملل | شنبه، 15 فروردین 1405 - 08:53
معاون پیشین وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ساقط شدن جنگنده‌های آمریکایی توسط ایران گفت که شاهد زوال هستیم.
جنگنده،مسلح،آمريكايي،نيروهاي

به گزارش مشرق، وندی شرمن، معاون پیشین وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار ویدئو و تصاویر هدف قرار گرفتن جنگنده‌های آمریکایی توسط نیروهای مسلح ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: به ما وعدهٔ قدرت داده بودند.
اما اکنون، در لحظه‌شمار بزرگ‌ترین زوال تاریخ کشورمان هستیم.
وی تاکید کرد: آینده‌مان تکه‌تکه در ازای جنگی که هیچ‌گاه واقعاً از آن ما نبود، معامله می‌شود.
فیلم را ببینید.
خودتان قضاوت کنید.
روز گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یک فروند جنگنده اف۱۵ کلاس ای و جنگنده A۱۰ آمریکایی را سرنگون کردند.