خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 27 خرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دعای روح‌بخش ندبه به یاد شهید جمهور در شیراز برگزار می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 خرداد 1403 - 22:12
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: مراسم دعای روحبخش ندبه به یاد شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه روز جمعه با حضور مسئولان و مردم قدرشناس و مومن شیراز برگزار می شود.
حرم،شيراز،مراسم،مطهر،شهداي،برگزار،روز،عشاء

محمد فرخ‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد، گفت: استان فارس یکپارچه سیاهپوش شهادت خادم‌الرضاست و هماهنگی و تلاش‌های متعددی برای پاسداشت برگزاری مراسم بزرگداشت شهید رئیسی با فرمانداری‌های شهرستان‌ها و کلانشهر انجام شده است.
وی افزود: مراسم دعای روحبخش ندبه به یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای همراه روز جمعه با حضور مسئولان و مردم قدرشناس و مومن شیراز و در شهرستان‌ها به محوریت مساجد برگزار می‌شود.
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس همچنین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت - خادم الرضا (ع) در مسجد جامع شهرک سعدی شیراز و بلوار چمران شیراز، از تدارک برنامه‌ای برای هنرمندان استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه ششم خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) نیز مراسمی با مدیریت و برنامه‌ریزی حرم مطهر برگزار می‌شود.
به گفته فرخ‌زاده، مراسم شب هفتم این شهدای عزیز روز پنجشنبه 10 خرداد همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه (ع) با مدیریت و برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و مسئولان و متولیان حرم برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/424