خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403 - 16:53
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد.
انتخابات،استان،ستاد،گنبدكاووس،جرائم،مهاجر،انتخاباتي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.
وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.
مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.
وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.
انتهای پیام/581