خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

727 هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403 - 20:12
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 727 هزار عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و دستگیری 2 متهم در شهرستان زابل خبر داد.
غيرمجاز،منزل،توزيع،پليس،جليليان،زابل،داروي،قضائي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از 727 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.
وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سردار جلیلیان با بیان اینکه فروش داروهای غیرمجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
انتهای پیام/