خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نساجی به بقا در لیگ برتر امیدوار شد

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 اردیبهشت 1403 - 10:58
هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم؛ با دیدار نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز همراه بود و پیروزی تیم قائمشهری ها را به دنبال داشت.
نساجي،ديدار،مازندران،تبريز،بازي،قائمشهر،تراكتور،تراكتورسازي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز با برتری نماینده قائمشهر همراه شد تا این تیم همچنان شانس بقا در لیگ برتر را داشته باشد.
تیم فوتبال نساجی مازندران در خانه و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تراکتورسازی تبریز بود.
در این دیدار حساس و مهم که نساجی فقط به برد این دیدار نیاز داشت، شاگردان الهامی‌ با تعدادی بازیکن مصدوم و محروم پا به این دیدار گذاشتند.
دقیقه 65 خطای پنالتی روی محمد عباس زاده برای نساجی به دست آمد و این پنالتی را منصور باقری با دورخیز و شوت مطمئن که دور از دستان پورحمیدی بود، به سمت چپ خود زد و نساجی را پیش انداخت.
تراکتورسازی تبریز برای جبران گل خورده، هجومی‌تر بازی کرد، اما مدافعان و بازیکنان جوان نساجی نگذاشتند توپی از خط دروازه عبور کند.
دفاع مقتدرانه نساجی تا پایان بازی ادامه داشت و در نهایت نساجی موفق شد از این بازی حساس سه امتیاز ارزشمند کسب و موجی از شادی را در ورزشگاه برپا کند.
نماینده مازندران با این پیروزی 19 امتیازی شد تا امیدوار به روزهای پیش رو برای فرار از منطقه سقوط باشد.
تراکتور هم با 40 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.
انتهای پیام/