خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رضایت مندی 80 درصدی مسافران از خدمات اصفهان

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:53
سخنگوی شورای شهر اصفهان گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده در حوزه نظافت و زیباسازی شهری، محل اسکان و خدمات ارائه شده به مسافران، تاکنون میزان رضایت مندی بیش از 80 درصد بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
شهر،اصفهان،مسافران،شوراي،نوروزي،تفريحي،شهري،اسكان،ترافيكي،گر ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، علی صالحی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهر اصفهان از حدود یک ماه قبل تشکیل شد و در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، فرهنگی، اسکان، حمل و نقل و غیره فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شد تا شهر در حوزه‌های مختلف آماده پذیرایی از بهار و میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشد و خدمات مناسب گردشگری و اقامتی به مسافران ارائه شود تا بهترین خاطرات را از اصفهان به همراه ببرند.
وی با اشاره به جایگاه نظارتی شورای شهر نسبت به فعالیت‌های شهرداری، افزود: از ابتدای شکل‌گیری این اقدامات به ویژه در ایام نوروز، بازدیدها و نظارت‌های مکرری شکل گرفت و اعضای شورای شهر و دبیرخانه نظارتی شورای شهر فعالیت‌ها را رصد می کردند.
سخنگوی شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در بحث اسکان رصدها و نظارت‌ها در مجموعه باغ فدک به صورت دائم است و خدمات به صورت منظم و بدون اشکال به شهروندان ارائه می‌شود و در بحث زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی از جمله ناژوان، صفه و مجموعه شهر رویاها نیز مرتب نظارت وجود دارد تا جریان خدمت‌رسانی به شهروندان دچار خلل نشود.
وی اضافه کرد: در سطح شهر به ویژه حومه مجموعه‌های تاریخی و همچنین هسته مرکزی شهر خصوصا در حوزه‌های ترافیکی، نظافت شهری و پشتیبانی که باید ستاد خدمات سفر شهرداری از فعالیت‌های فرهنگی داشته باشد، بازدیدها به صورت مستمر بر قرار است.
رضایت‌مندی 80 درصدی مسافران نوروزی از خدمات‌دهی اصفهان
صالحی گفت: بر اساس گزارشاتی که تاکنون به دست ما رسیده و نظر سنجی‌هایی که انجام دادیم، هم در مولفه‌های ترافیکی و هم در مولفه‌های خدمات شهری، فرهنگی و غیره آمار رضایت‌مندی قابل توجهی داشتیم.
وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در حوزه نظافت و زیباسازی شهری، محل اسکان و خدمات ارائه شده به مسافران، تاکنون میزان رضایت‌مندی بیش از 80 درصد بوده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
با جنبه متفاوت اصفهان آشنا شوید
سخنگوی شورای شهر اصفهان در توصیه به مسافران نوروزی گفت: از مسافران نوروزی خواهشمندیم که از ظرفیت‌های مجازی که شهرداری اصفهان ایجاد کرده مثل برنامه اصفهان من، استفاده کنند تا از زیرساخت‌های گردشگری، تفریحی، اقامتی و ترافیکی مطلع شده و وقت کمتری را به خاطر جابه‌جایی و انتخاب مخل از دست بدهند.
وی افزود: از طرفی مجموعه‌های تفریحی ناژوان، صفه و شهر رویاها فضای جدیدی ایجاد شده و زیرساخت‌های جدیدی به این مجموعه‌های تفریحی اضافه شده و توصیه می‌کنیم که خانواده‌ها علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی، به این مجموعه‌ها نیز سر بزنند و با جنبه متفاوت اصفهان آشنا شوند.
انتهای پیام/170