خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وقتی مدعیان مسلمانی ماشین جنگی اسرائیل را تقویت می کنند!

مشرق | بین‌الملل | جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:18
منفجره،غزه،تركيه،مواد،باروت،صادرات،مسلماني،اسرائيل،انتظار،حمايت

به گزارش مشرق، یک فعال مجازی در توئیتی درباره حمایت برخی کشورهای مسلمان از صهیونیست‌ها نوشت:
همواره درباره حمایت های لفظی اردوغان از غزه تردید وجود داشت و مسلمانان زیادی آن را دروغین مینامیدند؛ تا اینکه صادرات باروت و مواد منفجره از ترکیه به اسرائیل، همزمان با جنگ غزه نیز افشا و خبرساز شد.
مواد منفجره ای که ترکیه ادعا میکند کاربرد نظامی نداشته است!
سابقه دولتمردان ترکیه و فرصت طلبی های اقتصادی شان که حتی آن را بر مباحث انسانی اولی میدانند، باعث شده تا دیگر کسی گوشش به توجیهات آنکارا بدهکار نباشد و ادعاهای آن را باور نکند.
دولتی که ادعای مسلمانی دارد، رئیس جمهور و وزیر خارجه اش همواره مشغول به جنگ های زرگری با مقامات رژیم اشغالگر هستند، اما نه تنها صهیونیستها را تحریم نمیکند، که بطور مستمر به سرزمین های اشغالی صادرات هم دارد، و فاجعه بار تر از همه اینکه مشخص شده بخش زیادی از این صادرات باروت و مواد منفجره ای بوده که احتمالا در بمبها و موشکها بکار رفته و بر سر مردم بی دفاع غزه ریخته شده است!
آیا ترکیه انتظار دارد مردم بپذیرند باروت ها و مواد منفجره ارسالی به اسرائیل به منظور ساخت کبریت یا ترقه و فشفشه بوده است؟!
در مظلومیت غزه همین بس که برخی مدعیان مسلمانی که انتظار میرفت در کنار زنان و کودکان مظلوم و محروم فلسطینی بایستند، خود ماشین جنگی دشمن صهیونیستی را تقویت میکنند!
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.