سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از شنبه آغاز می‌شود

فارس | ورزشی | چهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 16:29
اردوی تیم بسکتبال با ویلچر به منظور کسب آمادگی حضور در بازی‌های آسیا‏-اقیانوسیه تایلند از شنبه آغاز می‌شود.
مربي،اردو،سعيد،مهدي،فدراسيون،فارس،مرحله،حضور،تيم،عنوان

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی‌های آسیا-اقیانوسیه ۲۰۱۹ تایلند از روز شنبه ۲۵ خردادماه در محل فدراسیون آغاز می‌شود و تا ۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.
مجتبی کمالی (فارس)، محمد محمدنژاد (قم)، مجید طاهری، فالح عیاشی (خوزستان)، حسن عبدی (خراسان رضوی)، عبدالجلیل قرنجیک، عبدالصالح دانشمند (گلستان)، حکیم منصوری، وحید سعادتپور، پیمان یعقوبی (مازندران)، امیرحسین سعید محمدی، محسن بیگدلی (زنجان)، سعید حیدری، حسنعلی کعب عمیر (تهران)، میثم پارسا، یوسف خانی، مهدی عباسی (مرکزی)، مهران حسینی، ایمان بگ‌زاده، مهدی کاوه، دانیال ذاکری، علی کریمی (اصفهان)، اسماعیل محمدزاده (آذربایجان غربی)، امیررضا احمدی (ایلام) و علی‌اکبر ابراهیمی (یزد) ۲۵ ورزشکار دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که زیر نظر مازیار میرعظیمی سرمربی و مسعود فلاح مربی تیم به تمرین می‌پردازند.
بهروز سلطانی و فرزاد یزدانی به عنوان کمک مربی و مربی بدنساز، حامی خراسان‌زاده، داوود الماسی و احمد شکری به عنوان آنالیزور، ناظر فنی و سرپرست در این اردو حضور دارند.
انتهای پیام/