خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نه ایران باج گرفته و نه آمریکا باج داده!

مشرق | بین‌الملل | پنجشنبه، 23 شهریور 1402 - 19:38
آمريكا،ايران،باج،پول

به گزارش مشرق، یکی از فعالان رسانه ای در توئیتی با اشاره به توافق صورت گرفته میان ایران و آمریکا و حرف و حدیث هایی که پیرامون این موضوع ایجاد شده است، نوشت:
نه ایران باج گرفته و نه آمریکا باج داده، این پول ملت ایران است که آمریکا با تحریم هایش گروگان گرفته بود و ایران توانست هم پول و هم ۵ایرانی را آزاد کند.
جان کربی مقام ارشد کاخ سفید: آمریکا برای آزادی زندانیان آمریکایی"باج‌دهی" نکرده و این اموال از مالیات آمریکاییها داده نمیشود.
*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.