رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری ایران درگذشت
مهر
|
ورزشی
|
پنجشنبه، 04 تیر 1405 - 22:44
احمد طلاکش نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران در دوران انقلاب اسلامی درگذشت.
به گزارش خبرنگار مهر، مرحوم حاج احمد طلاکش «نخستین رئیس فدراسیون دوچرخهسواری ایران بعد از انقلاب» اسلامی بوده و در سالهای ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ ریاست فدراسیون را برعهده داشته است.
وی از پیشگامان و خدمتگزاران این رشته ورزشی بودند و نقش ارزشمندی در توسعه دوچرخهسواری کشور ایفا کردند.
مرحوم طلاکش، رئیس تربیت بدنی ارتش اصفهان نیز بوده و از پیشگامان توسعه این رشته در این استان نیز بوده است.
خبرگزاری مهر، درگذشت ایشان را به خانواده و جامعه دوچرخه سواری تسلیت می گوید.