خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طرح انبارگردانی در منطقه ۱۴ اجرایی شد

مهر | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 17 آبان 1401 - 14:31
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح انبارگردانی به منظور تحویل اموال توقیف شده مربوط به املاک برای نخستین بار در بین مناطق پایتخت خبر داد.
شهروندان،طرح،اموال،تحويل،اشاره

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین سالاری‌پور با اشاره به اجرای طرح انبارگردانی به منظور تحویل اموال توقیف شده مربوط به املاک دارای رأی جلوگیری از سال ۱۳۹۵ گفت: در این طرح پس از شناسایی املاک که با توجه به تخلفات شهرسازی و درخواست شهروندان، اموال ساختمانی شأن توقیف شده بود، به مالکان تحویل داده می‌شود.
شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه بیش از ۲۵ نفر از شهروندان در ناحیه سه منطقه ۱۴ وسایل و ادوات ساختمانی خود را از حوزه شهرسازی ناحیه تحویل گرفته‌اند، افزود: برای برخورداری مالکین از این طرح رفع خلاف از ملک‌های در حال ساخت و دریافت پایان کار توسط مالکین مورد توجه است.
وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد ۲۳۱ نفر از مالکان شناسایی شده است، خاطر نشان کرد: اجرای این طرح بیانگر رعایت مسؤلیت خطیر امانت‌داری شهرداری تهران در جهت حفظ و نگهداری از اموال شهروندان است و محقق شدن آن در مدیریت شهری منطقه ۱۴ موجبات خشنودی شهروندان را در پی داشته است.