خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جهانبخش: از عملکرد تیمی رضایت داریم/ روحیه بازیکنان عالی بود

مهر | ورزشی | دوشنبه، 01 تیر 1405 - 07:55
وینگر تیم ملی فوتبال ایران گفت: از عملکرد تیمی خود در بازی با بلژیک رضایت داریم و امیدواریم با همین روحیه در بازی با مصر بهترین نتیجه را کسب کنیم.
بازي،تيم،جهانبخش،بلژيك،تيمي

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش در رابطه با بازی تیم های ملی فوتبال ایران و بلژیک اظهار داشت: فکر می کنم احساس تلخ و شیرینی است و قبل از بازی می دانستیم که چه چیزی در انتظارمان است و احترام زیادی به تیم بلژیک و بازیکنانش قائل بودیم.
او ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم.
نیمه اول بازی نزدیکی را شاهد بودیم و متاسفانه به گل هم دست یافتیم که آفساید شد.
در نیمه دوم و پس از اینکه تیم حریف ۱۰ نفره شد، دو یا سه موقعیت گل ایجاد کردیم و پس از بازی در رختکن به خودمان می گفتیم که می توانستیم نتیجه بهتری از این بازی بگیریم.
جهانبخش تصریح کرد: از عملکرد تیمی خود راضی هستیم و فکر می کنم روحیه تیمی فوق العاده ای داشتیم و با وجود شرایطی که داشتیم نشان دادیم که چقدر متحد هستیم.
هم بازیکنانی که بازی کردند و هم آنهایی که نیمکت نشین بودند اتحاد خودمان را نشان دادیم و امیدوارم با همین انرژی در بازی آخر هم ظاهر شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.