بشار اسد: خود را ملزم به همکاری منطقه ای در مقابله با بیمارها می دانیم- اخبار آسیای غربی - اخبار بین الملل تسنیم
تسنیم
|
بینالملل
|
دوشنبه، 28 شهریور 1401 - 20:12
رئیس جمهور سوریه اعلام کرد، منافع مشترک منطقه ای در بخش بهداشتی ما را ملزم می کند که برای همکاری بین کشورهای منطقه جهت مقابله با بیماری ها تلاش کنیم.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی سوریه سانا گزارش داد: رئیس جمهور بشار اسد در جریان دیدار دکتر احمد المنظری مدیر منطقه خاورمیانه سازمان بهداشت جهانی با وی در دمشق همکاری فعال بین این سازمان و نهادهای بهداشتی و درمانی سوریه را با هدف مقابله با شیوع بیماریها مورد بحث و بررسی قرار داد.
این مقام سازمان بهداشت جهانی نیز از حمایتی که دولت سوریه برای فعالیت سازمان فراهم میکند تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است اخیرا سوریه شاهد شیوع بیماری وبا در این کشور بوده است.
انتهای پیام/*