خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ از جاماندگان اربعین حسینی

مهر | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 23 شهریور 1401 - 10:53
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ از استقرار موکب‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی در روز اربعین در میدان زکات و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خبر داد.
اربعين،حسيني،حضرت،فرهنگي،روز،آستان،زيارت،مقدس،حسن

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد متولیان با اشاره به پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، گفت: سال هاست که همزمان با اربعین حسینی شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و جا ماندگان از حضور و زیارت حضرت در دارالشهدای تهران گرد هم می آیند و به نیت زیارت نیابتی از آستان مقدس امامزاده حسن (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) را می‌پیمایند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ افزود: امسال نیز در روز اربعین حسینی محبان اهل بیت (ع) پس‌از اجتماع در آستان مقدس امام زاده حسن (ع)، اقامه نماز صبح و قرائت زیارت اربعین، این مسیر را به نیت همراهی با کاروان زائران اربعین طی الارض خواهند کرد.
وی با اشاره به برپایی موکب‌های فرهنگی در روز اربعین سرور و سالار شهیدان تصریح کرد: شهرداری منطقه ۱۷ در روز اربعین حسینی با برپایی موکب فرهنگی همراه با دسته روی هیئت نوجوانان، خدمات گروه‌های گفتمانی، تبلیغی، تعزیه، نقالی، چهارپایه خوانی و پرده خوانی از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ در خیابان شهید رجایی، میدان بهشت میزبان عاشقان حسینی خواهد بود.
با هدف خدمت رسانی شایسته به عاشقان و عزاداران حضرت سید الشهدا موکب‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی در روز اربعین در میدان زکات و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) مستقر خواهند شد.