سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جریمه سنگین بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی به خاطر نتایج ضعیف

مهر | ورزشی، استان‌ها | چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1398 - 11:10
اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز یک چهارم قراردادهای فصل جاری خود را جریمه شدند.
تراكتورسازي،جريمه،خوزستان،فولاد

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه تراکتورسازی تبریز بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم را به دلیل کسب تنها دو امتیاز در پنج دیدار اخیر خود با جریمه ای سنگین روبرو کرد.
سرخپوشان تبریزی ۲۵ درصد از رقم قراردادهای خود را جریمه شدند که در صورت پیروزی مقابل فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر امکان بخشش آن وجود دارد.
محمدرضا زنوزی مالک متمول باشگاه تراکتورسازی تبریز که برای قهرمانی این تیم بودجه فراوانی را صرف کرده بود حالا منتظر است تیمش در هفته پایانی بتواند با پیروزی مقابل فولاد خوزستان، شانس خود را برای کسب سهمیه آسیایی افزایش دهد.