دربی شمالیها در رشت برگزار میشود
تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و نهم بازیهای لیگ برتر باشگاههای کشور در رشت به مصادف سپیدرود رشت میرود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست و نهم بازیهای لیگ برتر باشگاههای کشور روز شنبه 21 اردیبهشتماه در رشت به مصاف تیم ریشهدار سپیدرود میرود.
شاگردان نادر دستنشان مربی قائمشهری تیم سپیدرود که هفته گذشته تا دقایق پایانی در دیدار حساس با نفت مسجد سلیمان تیم برتر میدان بودند اما این دیدار حساس و پرحاشیه در نهایت با نتیجه تساوی 1 بر 1 به پایان رسید تا همچنان شانس بقا خود را روی کاغذ حفظ کنند.
اما رشتیها برای ماندن در لیگ برتر تنها دو هفته فرصت دارند تا کار غیرممکن را ممکن کنند البته نتیجه گرفتن سپیدرودیها صد درصد به نتیجه دیدارهای آینده تیم نفت مسجدسلیمان نیر مرتبط خواهد بود.
در آنسوی میدان نیز تیم نساجی مازندران با رهبری مجید جلالی تبدیل به تیم منسجم و قابل احترامی تبدیل شده اما این تیم هفته گذشته در قائمشهر با نتیجه 2 بر 1 از صنعت نفت آبادان شکست خورد.
تیم نساجی مازندران با 5 پیروزی 15 تساوی و 8 شکست با 30 امتیاز در رده دوازدهم جدول قراردارد و در آن سوی میدان نیز تیم ریشهدار و دوست داشتی شمالیها با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول ردهبندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
انتهای پیام/ح