خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیروزی منچسترسیتی و لیورپول در زمین حریفان

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 02:06
هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس با پیروزی خارج از خانه منچسترسیتی و لیورپول پیگیری شد.
منچسترسيتي،ويلا،ليورپول،رتبه،گل،بازي،استون

لیگ برتر انگلیس؛
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه چهارشنبه ۲ دیدار به طور همزمان برگزار شد که پیروزی ۲ تیم مدعی منچسترسیتی و لیورپول را به دنبال داشت.
در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف استون ویلا رفت و موفق شد با نتیجه ۲-یک میزبان خود را شکست دهد.
منچسترسیتی با گل‌های روبن دیاز ۲۷ و برناردو سیلو ۴۳ با ۲ گل از میزبان جلو افتاد و در ادامه استون ویلا توسط اولی واتکینز در دقیقه ۴۷ یکی از گل‌ها را پاسخ داد.
منچسترسیتی با این پیروزی از۱۴ بازی ۳۲ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول باقی ماند و استون ویلا هم با ۱۶ امتیاز از همین تعداد بازی و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم کریستال پالاس و برنتفورد در رتبه سیزدهم قرار گرفت.
در یکی دیگر از بازی ها، لیورپول و اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک دربی مرسی ساید را برگزار کردند که در این بازی لیورپول با نتیجه پر گل ۴-یک میزبان خود را در هم کوبید.
جوردن هندرسون ۹، محمد صلاح ۱۹، ۶۴ و دیوگو ژوتا ۷۹ چهار گل شاگردان کلوپ را به ثمر رساندند و دمارای گری ۳۸ یکی از گل‌ها را جبران کرد.
با این پیروزی لیورپول ۳۱ امتیازی شد و رتبه سوم جدول را حفظ کرد و اورتون نیز با ۱۵ امتیاز کسب در رتبه چهاردهم باقی ماند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/