سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گفت و شنود/ ما بیشتر!

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 02 آذر 1400 - 01:41
گفتم: عضو کمیسیون بودجه مجلس گفته است؛ در توزیع نهاده‌های دامی، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد تخلف وجود دارد.
؟!،دامي،نهاده،كشكي

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: چه خبر؟!
گفتم: عضو کمیسیون بودجه مجلس گفته است؛ در توزیع نهاده‌های دامی، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد تخلف وجود دارد.
گفت: چطوری؟
گفتم: ایشان می‌گوید «مثلا یک دامدار اعلام کرده که ۷۰۰ رأس گوسفند دارد و برای آنها نهاده می‎گیرد.
اما وقتی پیگیر شدیم، معلوم شد که او اصلاً دام ندارد»!
گفت: یعنی همین جور کشکی و الکی به هرکس که ادعا کرد دامداره سهمیه می‌دهند؟!
و از او هیچ مدرکی نمی‌خواهند؟!
کسی که نهاده دامی را به او داده از آن کسی که گرفته دزدتر است!
گفتم: یارو برای دزدی وارد باغی شده بود، گاو صاحب باغ با دیدن غریبه صدایش بلند شد و مثل همه گاوها گفت؛ ما ...
ما ...
و دزد پُررو بهش گفت؛ ما بیشتر!