گفت و شنود/ ما بیشتر!
مشرق
|
سیاسی
|
سه شنبه، 02 آذر 1400 - 01:41
گفتم: عضو کمیسیون بودجه مجلس گفته است؛ در توزیع نهادههای دامی، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد تخلف وجود دارد.
به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:
گفت: چه خبر؟!
گفتم: عضو کمیسیون بودجه مجلس گفته است؛ در توزیع نهادههای دامی، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد تخلف وجود دارد.
گفت: چطوری؟
گفتم: ایشان میگوید «مثلا یک دامدار اعلام کرده که ۷۰۰ رأس گوسفند دارد و برای آنها نهاده میگیرد.
اما وقتی پیگیر شدیم، معلوم شد که او اصلاً دام ندارد»!
گفت: یعنی همین جور کشکی و الکی به هرکس که ادعا کرد دامداره سهمیه میدهند؟!
و از او هیچ مدرکی نمیخواهند؟!
کسی که نهاده دامی را به او داده از آن کسی که گرفته دزدتر است!
گفتم: یارو برای دزدی وارد باغی شده بود، گاو صاحب باغ با دیدن غریبه صدایش بلند شد و مثل همه گاوها گفت؛ ما ...
ما ...
و دزد پُررو بهش گفت؛ ما بیشتر!