سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آب‌های قشم

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 تیر 1405 - 19:33
قشم- رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهده‌شده از شناور مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
قشم،شناورها

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اشتری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهده‌شده مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تصریح کرد: بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم به‌صورت عادی و بدون هیچ‌گونه اختلال در جریان است.