توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
مهر
|
استانها
|
شنبه، 06 تیر 1405 - 19:33
قشم- رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهدهشده از شناور مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی اشتری رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم گفت: دود مشاهدهشده مربوط به خروج دود از موتور یکی از شناورها بوده است.
رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان قشم تصریح کرد: بررسیهای انجامشده نشان میدهد تردد شناورها در مسیرهای دریایی قشم بهصورت عادی و بدون هیچگونه اختلال در جریان است.