سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف مواد مخدر در گرمسار؛ ۴۲ خرده‌فروش و معتاد دستگیر شدند

مهر | استان‌ها | شنبه، 06 تیر 1405 - 20:33
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در جریان این طرح انواع مواد مخدر کشف و ۴۲ خرده‌فروش و معتاد دستگیر شدند.
مخدر،امنيت،مواد،طرح،اجراي،گرمسار،ارتقاي

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده عصر شنبه در انجام ماموریت پلیسی به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در گرمسار اشاره کرد و افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، گشت‌زنی‌های هدفمند و تشدید کنترل‌های میدانی می شوند تا هدف طرح محقق شود.
وی افزود: این طرح با هدف مقابله قاطع با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، پاکسازی نقاط آلوده و افزایش احساس امنیت شهروندان گرمساری به اجرا درآمده است.
فرمانده انتظامی گرمسار با اشاره به نتیجه اجرای طرح، یادآور شد: ۴۲ خرده فروش و معتاد دستگیر و بیش از ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف و ضبط شد.
آقا زاده با تأکید بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، تصریح کرد: پلیس با سوداگران مرگ و عاملان توزیع مواد مخدر بدون اغماض برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این افراد امنیت و آرامش جامعه را خدشه‌دار کنند.
وی افزود:همچنین از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، موضوع را از طریق سامانه‌های ارتباطی پلیس گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.