سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فولاد خوزستان استارت فصل جدید را در تهران زد

مهر | ورزشی، استان‌ها | شنبه، 06 تیر 1405 - 19:33
اهواز - تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان فولاد خوزستان برای حضور در فصل ۱۴۰۶-۱۴۰۵ لیگ برتر از عصر امروز شنبه در تهران آغاز می‌شود.
فولاد،فصل،تيم،تمرينات،خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، فولاد خوزستان پس از پشت سر گذاشتن فصلی پر فراز و نشیب و ثبت روندی رو به رشد با هدایت حمید مطهری در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، اکنون وارد مرحله آماده‌سازی پیش‌فصل شده است.
این تیم در شرایطی تمرینات خود را آغاز می‌کند که در فصل گذشته توانست به جمع هشت تیم برتر جام حذفی نیز صعود کند و حالا با هدف حضوری قدرتمند در فصل جدید، برنامه‌های آماده‌سازی خود را کلید زده است.
همزمان با آغاز تمرینات، روند تقویت و تکمیل نفرات تیم نیز با هماهنگی کادر فنی در حال انجام است تا فولاد با ترکیبی آماده‌تر پا به رقابت‌های فصل آینده بگذارد.
باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده است اخبار تکمیلی درباره برنامه‌های آماده‌سازی و فعالیت‌های نقل و انتقالاتی متعاقباً از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.