سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تساوی آلومینیوم مقابل نفت در نیمه اول/ذوب‌آهن برنده به رختکن رفت

فارس | ورزشی | پنجشنبه، 27 آبان 1400 - 17:53
تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیمه اول هفته پنجم لیگ برتر برنده به رختکن رفت و دیدار آلومینیوم و نفت با تساوی پیگیری شد.
آلومينيوم،كارت،نفت،رختكن،–،41

تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیمه اول هفته پنجم لیگ برتر برنده به رختکن رفت و دیدار آلومینیوم و نفت با تساوی پیگیری شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 با 2 دیدار همزمان آغاز شد که در نیمه اول پدیده مقابل ذوب‌آهن شکست خورد.
تیم‌های آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.
آلومینیوم اراک یک - نفت مسجدسیمان یک
داور: سید وحید کاظمی
کمک داوران: سید محمد هاشمی نسب – حامد صفایی
کارت زرد: مصطفی احمدی از آلومینیوم
کارت قرمز: -
گل: میرجوان (41)، نیما درودی (45+1)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
پدیده صفر - ذوب آهن یک
داور: موعود بنیادی فرد
کمک داوران: علیرضا ایلدرم – یوسف مغروری
کارت زرد: -
کارت قرمز: -
گل: سجاد دانایی (41)
انتهای پیام/