عسکرخانی استاد برجسته دانشگاه براثر کرونا درگذشت
مهر
|
دین و اندیشه
|
دوشنبه، 29 شهریور 1400 - 22:47
ابومحمد عسکرخانی استاد بازنشسته روابط بینالملل دانشگاه تهران امروز بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: ابومحمد عسکرخانی استاد بازنشسته حقوق و روابط بینالملل دانشگاه تهران امروز دار فانی را وداع گفت.
وی افزود: عسکرخانی به علت ابتلاء به کرونا (دلتا) و کهولت سن مدتی در بیمارستان بستری بود و امروز به دلیل شدت بیماری دار فانی را وداع گفت.