خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در بحرین

مهر | بین‌الملل | یکشنبه، 07 تیر 1405 - 07:33
وزارت کشور بحرین از فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در این کشور خبر داد.
كشور،آژيرهاي،بحرين،وزارت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت کشور بحرین از فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در این کشور خبر داد و از شهروندان بحرینی خواست به نزدیک ترین مکان امن بروند.
بامداد امروز نیز وزارت کشور بحرین اعلام کرد که آژیرهای هشدار در سراسر این کشور به صدا درآمد.
ارتش کویت نیز مدعی شد که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور با حملات موشکی و پهپادی مقابله کردند.
لازم به ذکر است که نقض آتش بس امضا شده با ایران از سوی عناصر آمریکایی با دستور مستقیم ترامپ باعث ناامن شدن منطقه و تنگه هرمز شده است.