خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مجیدی و آقایی با آلومینیوم اراک تمدید کردند

تسنیم | ورزشی | شنبه، 13 شهریور 1400 - 23:31
دو بازیکن آلومینیوم اراک قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کردند.
ميثم،آلومينيوم،تمديد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میثم مجیدی کاپیتان آلومینیوم اراک که بخش زیادی از فصل گذشته لیگ برتر فوتبال را به دلیل مصدومیت از دست داد، قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
همچنین سید میثم آقایی که سابقه بازی در تیم‌های پارس جنوبی جم، راه‌آهن و آلومینیوم هرمزگان را در کارنامه دارد، پس از توافق با مدیرعامل باشگاه اراکی و تمدید قرارداد یک ساله، در جمع شاگردان رسول خطیبی ماندنی شد.
انتهای پیام/