خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ضرورت تعامل مجلس و دولت/ باید فعالیت جهادی کنیم

مهر | سیاسی | یکشنبه، 17 مرداد 1400 - 12:59
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با تعامل جدی بین مجلس و دولت و فعالیت جهادی امید از دست رفته مردم به دولت را بازگردانیم.
مشهد،مجلس،توجه،دولت،كرونا،خبرنگاران،مساله،خبرنگار

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز یکشنبه ۱۷ مرداد مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در مشهد مقدس اظهار داشت: به دلیل ترددهای بسیار زیاد زائران به مشهد و از آنجایی که مراقبت های لازم بهداشتی صورت نگرفته است، مشهد در شرایط کرونایی بسیار سختی است و ما وضعیت نابسامانی را از این لحاظ داریم.
وی بیان کرد: اگرچه باید به مساله اقتصاد شهر هم توجه شود اما ما باید مدیریت بیماری کرونا را هم در نظر داشته باشیم و به مساله مدیریت کرونا و مقوله اقتصاد در کنار یکدیگر توجه کرد.
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: ما امروز یک سرمایه اجتماعی را از دست دادیم و این سرمایه اجتماعی امید مردم به نظام و دولت است که امیدواریم با تعامل جدی بین مجلس و دولت این سرمایه اجتماعی احیا شود تا بتوانیم حداقل در یک سال فعالیت جهادی این امید از دست رفته را به مردم بازگردانیم.
پژمانفر ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران با تلاش خود توانستند آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را در کشورمان به درجه ای برسانند که حساسیت جامعه ما نسبت به مسائل پیرامونی شان بسیار جدی است.
وی بیان کرد: متاسفانه معمولا روز خبرنگار صرفا با تبریک گفتن و عکس یادگاری گرفتن با خبرنگاران به اتمام می رسد و لازم است توجه ویژه ای به آنان شود.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: متاسفانه ما شاهد حمایت های لازم از خبرنگاران نیستیم و باید مساله بیمه آنان مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم رفع مشکلات آنان در برنامه دولت باشد و این موضوع در دولت پیش بینی شود.