اردوی ملیپوشان وزنهبرداری تا ۷ مرداد ادامه دارد
مهر
|
ورزشی
|
شنبه، 19 تیر 1400 - 15:31
دو وزنه بردار المپیکی کشورمان آخرین مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در بازیهای ۲۰۲۰ توکیو را از روز جمعه ۱۸ تیرماه در کنار سایر نفرات حاضر در اردوی آغاز کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، این مرحله از اردو تا روز هفتم مردادماه در محل کمپ تمرین تیمهای ملی وزنه برداری در ورزشگاه آزادی زیر نظر «محمد حسین برخواه» سرمربی و «علی جباری» مربی تیم ملی کشورمان ادامه خواهد یافت.
علاوه بر «علی هاشمی» و «علی داودی» به عنوا، وزنه برداران المپیکی، اعضای تیم بزرگسالان نیز با حضور علیرضا سلیمانی، مصطفی جوادی، رضا دهدار، مرتضی بیگلری، آیت شریفی، امیر عزیزی، ایوب موسوی و امیر حقوقی، تمرینات خود را برای کسب آمادگی حضور در مسابقات جهانی پاییز سال جاری، دنبال میکنند.