خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پروتکل‌های بهداشتی موجب فراموشی پروتکل‌های صهیونیستی نخواهد شد

مهر | دین و اندیشه | جمعه، 17 اردیبهشت 1400 - 15:33
معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: روز قدس روز اسلام است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نمی‌تواند موجب فراموشی جنایت‌ها و پروتکل‌های حاکمان صهیونیست شود.
رژيم،زمان،قدس،صهيونيستي،كارشناسي،حكومت،اشاره،اسلامي

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی ضمن فراخوان مبلغان و مداحان سراسر کشور برای تبیین جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امروز بنیادهای حکومت غاصب اسرائیل از هر زمان دیگر سست‌تر شده و به تعبیر سید مقاومت سیدحسن نصرالله، فتح قدس از هر زمان نزدیک‌تر و شعار «القدس اقرب»، شعاری واقع‌بینانه است.
معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه یهودیان صهیونیست برای فرار از سرزمین‌های اشغالی و تشکیل حکومت در پاتاگونیا گفت: قرائن قطعی در فروپاشی سلطه رژیم صهیونیستی و خروج این رژیم از سرزمین فلسطین قبل از پایان موعد ۲۵ ساله و زمان تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به چشم می‌خورد.
وی با اشاره به اعتراض جمع کثیری از خانواده شهدا و بسیجیان به تصمیم غیر کارشناسی ستاد کرونا در لغو راهپیمایی روز قدس با طرح این سوال که مگر اساساً حرکت خودرو نیاز به مجوز دولت دارد، خاطرنشان کرد: نظر کارشناسی این سازمان به مسئولان شورای هماهنگی و دولت اعلام و نسبت به عواقب عدم اقناع افکار عمومی هشدار داده شد.