خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کاشت نهال توسط رئیس مجلس شورای اسلامی

فارس | تصویری | شنبه، 16 اسفند 1399 - 17:42
همزمان با روز درختکاری، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از جلسه علنی مجلس با حضور در محوطه مجلس، یک اصله نهال گیلاس کاشت. قالیباف با اشاره به سنت بسیار پسندیده درختکاری در فرهنگ اسلامی و ایرانی، گفت: بحث مربوط به حفاظت از محیط زیست و فضای سبز مخصوصاً بحث درختکاری و حفظ درختان از اولویت مردم و مسئولان است و در مجلس شورای اسلامی نیز توجه به مسائل محیط زیست از اولویت‌ها می‌باشد. وی افزود: در حال حاضر مسائل مربوط به آلودگی صوتی، آلودگی آب و آلودگی و فرسایش خاک و به خصوص آلودگی هوا که مخصوصاً در کلانشهرها وجود دارد از جمله موضوعاتی است که به سلامت جسم و روح و روان تک تک افراد جامعه مرتبط و جزو مسائلی است که دِین ما به نسل آینده محسوب می شود لذا باید دست به دست یکدیگر داده و در مسیر حل چالش های مربوط به این مسائل گام برداریم.
مجلس،آلودگي،اسلامي،درختكاري،مسائل،شوراي

کاشت نهال توسط رئیس مجلس شورای اسلامی
همزمان با روز درختکاری، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از جلسه علنی مجلس با حضور در محوطه مجلس، یک اصله نهال گیلاس کاشت.
قالیباف با اشاره به سنت بسیار پسندیده درختکاری در فرهنگ اسلامی و ایرانی، گفت: بحث مربوط به حفاظت از محیط زیست و فضای سبز مخصوصاً بحث درختکاری و حفظ درختان از اولویت مردم و مسئولان است و در مجلس شورای اسلامی نیز توجه به مسائل محیط زیست از اولویت‌ها می‌باشد.
وی افزود: در حال حاضر مسائل مربوط به آلودگی صوتی، آلودگی آب و آلودگی و فرسایش خاک و به خصوص آلودگی هوا که مخصوصاً در کلانشهرها وجود دارد از جمله موضوعاتی است که به سلامت جسم و روح و روان تک تک افراد جامعه مرتبط و جزو مسائلی است که دِین ما به نسل آینده محسوب می شود لذا باید دست به دست یکدیگر داده و در مسیر حل چالش های مربوط به این مسائل گام برداریم.