خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پرستاران بیمارستان شهید صدوقی یزد تجلیل شدند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 02 دی 1399 - 01:53
یزد ـ پرستاران بیمارستان شهید صدوقی یزد به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) در قالب طرح پویش سپاس مورد تجلیل قرار گرفتند.
پويش،سپاس،يزد،الاسلام،حجت،استان،پرستاران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با حضور در مراسمی در بیمارستان شهید صدوقی یزد، از پرستاران این بیمارستان تجلیل کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم تابلوی پویش سپاس را به پرستاران برگزیده این بیمارستان اهدا کرد.
حجت الاسلام علیرضا نجیمی در مورد پویش سپاس اظهار داشت: پویش سپاس با هدف قدردانی مردم از کادر درمان راه اندازی شده و این پویش تا روز پرستار ادامه دارد.
وی با اشاره به نقش ارزنده و اثرگذار کادر درمان در عبور از بحران کرونا بیان کرد: پرستاران و پزشکان و تمامی کادر درمان، به واقع در نقش مدافعان سلامت مردم ظاهر شدند و در این مسیر از هیچ کوشش و فداکاری دریغ نکردند.
نجیمی عنوان کرد: «پویش سپاس» راهی برای نهادینه کردن پدیده قدرشناسی در جامعه است که از تمامی چهره‌های شاخص مذهبی و هنری استان فارس درخواست می‌شود به منظور اشاعه فرهنگ قدردانی به «پویش سپاس» بپیوندند.