خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیمه شدگان در تعطیلات کرونایی بدون دفترچه می توانند به پزشک مراجعه کنند

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 14:32
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام تعطیلی کرونایی، بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی نیازی به ارائه دفترچه بیمه ندارند و تنها ارایه کارت ملی یا اعلام کد ملی کافی خواهد بود.
بيمه،دفترچه،تامين،اجتماعي

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام تعطیلی کرونایی، بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی نیازی به ارائه دفترچه بیمه ندارند و تنها ارایه کارت ملی یا اعلام کد ملی کافی خواهد بود.
"عباس نورمحمدی" افزود: بیمه شدگان این سازمان در ایام تعطیلی کرونایی شهرهای قرمز بدون دفترچه نیز می توانند به پزشک مراجعه کنند.
به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی شعب تامین اجتماعی و کارگزاری ها در شهرهای قرمز و ضرورت کاهش رفت و آمد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لازم نیست بیمه شدگان برای دریافت دفترچه جدید به شعب تامین اجتماعی و کارگزاری ها مراجعه کنند، بلکه می توانند با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه شده است و یا ارائه کارت ملی یا اعلام کد ملی در مراجعه به پزشک، خدمات خود را دریافت کنند.
انتهای پیام