خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پرداخت بیش از ۸ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:32
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: به ۱۰۴۳ نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان جهزیه اهدا شده است.
امداد،كميته،ريال،پوشش،غربي،دريافت

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: به ۱۰۴۳ نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان جهزیه اهدا شده است.
عزیز سهندی در گفت و گو باایسنا افزود: در سال جاری ۱۰۴۳ تعداد جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش کمیته امداد استان با ارزش ریالی بیش از ۲۹ میلیارد ریال اهدا شده است.
وی با اشاره به اینکه تامین بیش از ۶میلیارد ریال از مبلغ جهزیه تهیه شده در سال جاری توسط خیرین بوده است، تصریح کرد: در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۰۰۲ تعداد جهیزیه با اعتبار بیش از ۲۶میلیارد ریال به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه تعداد ۲۰۹ نفر از افراد تحت پوشش در انتظار مساعدت برای دریافت جهیزیه در استان هستند، اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده تا قبل از اتمام فصل پاییز همه این افراد مشمول دریافت مساعدت می شوند.
سهندی خاطر نشان کرد: در سال جاری در مجموع ۱۰۰ فقره تسهیلات ازدواج با هزینه هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به افراد تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در هشت ماهه سال جاری ۵۷ مددجو از محل صندوق امداد ولایت مشمول دریافت بیش از ۷۶ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن و همچنین از محل اعتبارات بانک نیز ۲۶۳مددجو مبلغ ۵۷ میلیارد و ۱۶۰ میلون ریال مساعدت برای کمک هزینه مسکن دریافت کرده اند.
انتهای پیام