خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شیروان توزیع شد

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 09 آذر 1399 - 10:13
بجنورد- فرمانده سپاه شیروان از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: طی هفته بسیج، ۲ هزار ماسک رایگان نیز در حاشیه شهر توزیع شد.
شهرستان،شيروان،سپاه،شناسايي،توزيع،همكاري،شهر،كرونا،ريحاني

عباسعلی ریحانی در گفتگو با مهر با اشاره به اقدامات انجام شده طی چند روز اخیر اظهار کرد: در راستای کمک‌های مومنانه ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳.۵ میلیون ریال بین خانوارهای محروم و نیازمند این شهرستان توزیع شد.
فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: اقلام این بسته‌ها شامل مواد غذایی مانند برنج، روغن، مرغ، حبوبات و… بود که توسط پایگاه‌های بسیج و با همکاری خیرین بین محرومان و نیازمندان شهر توزیع شد.
وی افزود: طبق مصوبه شورای راهبری مقابله با کرونا در محلات، ۱۶۰ نقطه در این شهرستان شناسایی شده‌اند.
ریحانی تصریح کرد: نقاط شناسایی شده در سطح شهر و روستا توسط پایگاه بسیج با همکاری سپاه و شبکه بهداشت و با هدف آموزش، پیشگیری، اطلاع رسانی، سرکشی از بیماران کرونا خدمات دریافت می‌کنند.
فرمانده سپاه شیروان گفت: در این طرح ۲۵ نفر بهورز و نیروی کار خدماتی به بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی معرفی و ۲۲ نفر داوطلب بسیجی جهت همکاری شناسایی شده و به شبکه بهداشت شهرستان معرفی شدند.
وی در انتها از توزیع ۲ هزار ماسک رایگان در مناطق حاشیه شهر و برخی از روستاهای شهرستان خبر داد و بیان داشت: همچنین در این هفته عملیات ساخت مسکن ۲ خانوار معلول تحت پوشش بهزیستی شیروان آغاز شد و ساخت ۲ باب مسکن برای خانوارهای نیازمند به اتمام رسید.