سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی ترور شهید فخری‌زاده

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 08 آذر 1399 - 19:49
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان پیامی صادر کرد.
آه،بكشند،دانشمند،فرزندان،پيام،ملت،الله

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان پیامی صادر کرد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در این پیام آورده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله الحکیم فی محکم کتابه الکریم: وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ، سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ.
آه از آن داغی که تازه شود با داغ دگر!
آه از جنایتکارانی که فرزندان برومند و بی‌نظیر این ملت را یکی پس از دیگری به خاک و خون می‌کشند!
دشمنان جرّار و جنایت‌کار نه می‌توانند فرزندان انقلاب را به تطمیع ساکت کنند و نه به تهدید متقاعد.
سازش و ذلت و زبونی هم از ساحت پاکشان به دور است.
به همین جهت چاره را در آن می‌بینند که آنها را بکشند و نمی‌دانند هر چه ما را بکشند بیشتر تکثیر خواهیم شد.
اینجانب، شهادت این دانشمند عزیز هسته‌ای را به خانواده محترم‌شان، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم و از نهادهای مسئول انتظار پاسخ پشیمان کننده و یأس آور دارم.
سیدمحمدنبی موسوی‌فرد»
انتهای پیام