خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قیمت ارزان رابیتس را از «مرکز مصالح» بخواهید

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:41
تهران- برای اینکه قیمت رابیتس ارزان و درب کارخانه را داشته باشید باید با مراکز تهیه و توزیع مصالحی کار کنید که توانایی این کار را داشته باشند در این مطلب «مرکز مصالح» را معرفی کرده ایم.
مصالح،قيمت،ورق،شركت،ميلگرد،مركز،قرار،ساختمان،خريد،مش،فلزي،زم ...

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در هنگام ساخت و ساز دو چیزی که بسیار مهم است تهیه مصالح با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب است، کسانی که در این صنعت فعالیت دارند سود خوب خود را در گرفتن مصالحی با این خصوصیات می‌بینند برای مثال قیمت رابیتس ارزان تر که باشد سازنده می‌تواند بهتر از این مصالح استفاده کند.
بنابراین اکثر سازنده‌ها می‌خواهند تا, را بپردازند و تهیه کنند.
از طرفی فقط یک مدل رابیتس وجود ندارد و باید از سایر انواع آن نیز استفاده کنند بنابراین بسیاری از افراد قیمت میلگرد رابیتس را نیز مورد پرس و جو قرار می‌دهند
رابیتس چیست؟
رابیتس یک ورق شبکه ای فلزی است که برخی به اشتباه به آن راویز نیز می‌گویند، پیداست که فرق راویز با رابیتس تنها در تلفظ عامیانه و اشتباه است و این ورق دارای ظاهری متفاوت با ورق ساده فلزی است و دارای چشمه‌هایی در اندازه‌های متفاوت است.
تولید رابیتس در انواع متن متنوعی صورت می‌گیرد.
تعداد ستون‌های رابیتس و اندازه‌ی چشمه‌های آن در قیمت رابیتس مؤثر است.
رابیتس با نام انگلیسی expanded metal ، به واسطه‌ی مزایای فراوانی که دارای کاربردهای گوناگون است.
به همین دلیل در دنیا با چشمه‌ها و ستون‌های متفاوتی تولید می‌گردند.
از اشکال چشمه‌های آن می‌توان به اشکال دایره‌ای ، مربعی و لوزی اشاره کرد که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در ایران چشمه‌های رابیتس بیشتر در ظاهری شبیه به متوازی الاضلاع با دو زاویه حاده (تند) و دو زاویه منفرجه (باز) تولید می‌شود.
با توجه به مزایای این ورق مشبک استفاده از آن بسیار گسترده است.
عمده مصرف آن در صنعت ساخت و ساز است.
این ورق مشبک بیشتر برای انجام گچ کاری سقف، سیمان کاری نما و همچنین نگه داری ملات به منظور سنگ کاری استفاده می‌شود.
رابیتس‌ها عمدتاً در زیر سطح قرار می‌گیرند و با توجه به اندودهایی که روی آن‌ها قرار داده می‌شوند، در تماس با رطوبت قرار می‌گیرند و از این رو باید از جنس مصالح مقاوم در برابر رطوبت ساخته شوند.
از طرفی نیز از آنجایی که رابیتس در داخل کار قرار می‌گیرد متعاقباً دسترسی به آن بسیار سخت که در واقع برابر با خراب کردن کار خواهد بود؛ بنابراین عاقلانه است که این شبکه‌های فلزی از جنس‌های مقاوم مانند ورق گالوانیزه ساخته شوند.
قیمت رابیتس ارزان و قیمت رابیتس در ب کارخانه را از مرکز مصالح بخواهید
شرکت مرکز مصالح می‌تواند انواع توری مش سبک، توری مش جوشی در اندازه‌ها و سایزهای مختلف را برای تهیه کند.
علاوه بر این شما می‌توانید با برقراری تماس با این مرکز لیست قیمت مش فلزی را در اختیار داشته باشید.
شرکت مرکز مصالح در زمینه تهیه، سفارش، خرید و صادراتانواع لوله‌ها نظیر پلیکا UPVC ، پنج لایه ، سفید یا تک لایه محصولات آهن اعم از ، میلگرد تیرآهن، نبشی و ناودانی، مش میلگرد، رابیتس و ورق و اتصالات و نصبیات بهداشتی و لوازم آتش نشانی آبرسانی را به طور مستقیم از کارخانه‌های مختلف با قیمت‌ها و کیفیت‌های مورد نظر مشتری با کمترین قیمت ممکنه ارائه می‌دهد.
‎این شرکت در بازار آهن شادآباد تهران واقع شده است و از روز اول به بهترین شکل به مشتریان عزیز خدمات خود را ارائه می داده و می‌دهد.
بنا بر این شما عزیزان می‌توانید پایین‌ترین قیمت میلگرد اصفهان بهترین قیمت میلگرد بناب و با صرفه ترین قیمت میلگرد ۱۶ را از این گروه بخواهید.
‎این شرکت متخصص در تهیه نیاز ساختمان سازان در زمینه خرید مصالح است تا سازندگان محترم با آسودگی خاطر و جلوگیری از اتلاف وقت در امر خرید و دریافت اطلاعات فنی دقیق در محصولات و تنوع قیمتی نسبت به کیفیت به راحتی مایحتاج خود را تأمین کنند.
‎این شرکت عرضه مصالح ساختمانی خود را توسعه داده تا مشتری بعد از اطمینان خود نسبت به شرکت بتواند اکثر مصالح خود را از یک مجموعه با اطمینان خاطر و اتلاف وقت کمتری خرید نماید.
‎مرکز مصالح با داشتن کادری مجرب متشکل از مهندسین و تکنسین‌های متخصص در تمامی زمینه‌های صنعت ساختمان بر این باور است تا تمامی نیازهای مشتریان چه در زمینه تهیه و چه در زمینه صادرات و اجرا را برآورده سازد.
اخیراً شرکت مرکز مصالح با قالب‌های نوین وافل خود خدمات فونداسیون و سقف ریزی ساختمان را به مجموعه خود اضافه نموده که در امر اسکلت بتنی و سقف‌های ساختمان کاهش چشمگیر هزینه‌ها را در بر گرفته.
‎مشتریان می‌تواند با تماس با مجموعه مرکز مصالح از مشاوره رایگان در کلیه زمینه‌های ساختمان از خرید مصالح تا اجرای آن بهره ببرند.
تلفن: ۶۶۱۴۳۸۸۱ - ۰۲۱_ ۶۶۱۴۶۹۵۸– ۰۲۱
همراه: ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ مهندس آقایی
آدرس وب سایت رسمی : www.markazei.com
* این مطلب صرفاً یک خبرآگهی است و خبرگزاری مهر در مورد محتوای آن هیچ نظری ندارد.