خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 08 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کاهش میزان ورودی مبتلایان ویروس کرونا در بروجرد طی چند روز اخیر

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 06 آذر 1399 - 16:31
سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد از کاهش میزان ورودی مبتلایان ویروس کرونا در چند روز اخیر خبر داد.
كرونا،بهداشتي،رعايت،صنوف،بروجرد،فرمانداري،مبتلايان،مشاغل

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد از کاهش میزان ورودی مبتلایان ویروس کرونا در چند روز اخیر خبر داد.
احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای طرح تعطیلی مشاغل و صنوف غیر ضرور در بروجرئ تیم‌های گشت و بازرسی از اصناف بر روند اجرای محدودیت‌های کرونایی نظارت مستمر داشته‌اند.
وی تصریح کرد: در این راستا با صنوفی که علیرغم اعلام قبلی، دستورالعمل‌های کرونایی را رعایت نکرده و نسبت به بازگشایی محل کار خود اقدام کرده بودند برخورد قانونی صورت گرفته و واحدهای متخلف جریمه و پلمب شدند.
سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته میزان ورودی مبتلایان به ویوروس کرونا روند کاهشی داشته است.
گودرزیان اضافه کرد: می‌توان با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از وضعیت قرمز خارج شده و فعالیت مشاغل و صنوف در سطح شهرستان به روال عادی برگردد.
وی بیان کرد: با سپاس از اهالی رسانه، مطبوعات و فضای مجازی شهرستان که اخبار و رویدادهای پیرامون بیماری کرونا را منتظر کرده‌اند انتظار داریم بیش از پیش جهت آگاه‌سازی مردم نسبت به رعایت دستوئرالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی اهتمم ورزیده و به عنوان مشاوران اصلی، پل ارتباطی مردم و مسئولین جهت انعکاس نظرات و پیشنهادات آنان باشند.
انتهای پیام