امینالله عروجی چهارمین شهید مدافع سلامت زنجان آسمانی شد
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 03 آذر 1399 - 20:13
زنجان-امینالله عروجی، چهارمین شهید مدافع سلامت استان زنجان به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.
به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز دوشنبه (سوم آذرماه) امینالله عروجی کارمند درمانگاه شبانهروزی شهرستان ماهنشان و از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا، بعد از حدود یک هفته بستری در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان، در سن ۴۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
از آغاز شیوع کرونا تاکنون چهار نفر از کادر بهداشت و درمان استان زنجان به نامهای، اسدالله شیخ جابری، اکرم احدیان، حمزه مقدم و امینالله عروجی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوستند.