فراخوان رویداد «نوپاهای فناوریهای همگرا» اعلام شد
رویداد «نوپاهای فناوریهای همگرا» در راستای توسعه محصول و بازار برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، مرکز فناوریهای همگرا معاونت علمی بستری برای تجاری سازی ایدهها و دستاوردهای پژوهشگران و فناوران این حوزه فرادر قالب برنامهای با عنوان «نوپاهای فناوریهای همگرا» هم کرده است.
تا به حال سه دوره از آن با موفقیت برگزار شده است و کسب و کارهای نوپا موفق به توسعه محصول خود شدند.
در سال جاری، چهارمین و پنجمین دوره از برنامه «نوپاهای فناوریهای همگرا» برگزار میشود.
البته فراخوان برای شرکت در چهارمین دوره آن سال گذشته منتشر شد و فراخوان پنجمین دوره نیز سال جاری برگزار میشود.
استارت آپهای این حوزه با شرکت در دورههای آموزشی فراخوان در مسیر توسعه محصول خود قرار میگیرند و میتوانند بازار خود را توسعه دهند.
همچنین کمک به ارتقای فنی محصول و تسهیل دریافت مجوزها و استانداردها یکی دیگر از مزیتهای حضور در این برنامه است.
مرکز فناوریهای همگرا معاونت علمی سال ۹۷ با انتشار نخستین فراخوان این برنامه را آغاز کرد.
۹ گروه از دوره نخست موفق به راهاندازی کسبوکار نوپای خود شدهاند.
همچنین ۸ گروه نیز پس از دریافت آموزشها و مشاورههای لازم در دوره دوم به دنبال جذب سرمایه و تشکیل کسبوکار خود هستند.