خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انتقاد استاندار ایلام از باز بودن مبادی برخی از مناطق تفریحی و گردشگری

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 09 فروردین 1399 - 22:03
استاندار ایلام گفت : در برخی از شهرستان ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادرها برپا است که باید برخورد شود.
كرونا،استاني،ستاد،شهرستان،فرمانداران،مصوبات،تردد

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت : در برخی از شهرستان ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادرها برپا است که باید برخورد شود.
"قاسم سلیمانی دشتکی" عصر امروز شنبه ۹ فروردین ماه در دوازدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا از فرمانداران استان خواست ضمن نظارت کامل بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بر ممنوعیت تردد بین استانی ممنوعیت تردد بین شهری نیز نظارت کنند.
وی افزود: به استثنای کارمند و کارگران و یا افرادی که به دلیل شغلی مجبور به تردد هستند و یا خودروهای حمل و نقل ضروری یا اورژانس مابقی ترددهای بین شهری در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری ممنوع اعلام می شود.
سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که فرمانداران بابد به صورت متناظر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را قاطعانه اعمال کنند، اضافه کرد: مدیریت شهرستان ها در بحث کرونا بایست در مرحله اول توسط فرمانداران انجام شود.
وی ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن برخی مصوبات ستاد در شهرستان ها، تاکید کرد: در برخی از شهرستان ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادرها برپا است که باید برخورد شود.
استاندار ایلام افزود: بر سر سلامت مردم با کسی تعارفی نداریم و همه باید مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با افرادی که در این زمینه قصور می کنند برخورد خواهد شد.
انتهای پیام