مسئولین در میدان خدمات رسانی استوار ایستادگی کردند
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 01 تیر 1405 - 15:33
تهران- سخنگوی استانداری تهران گفت:مسئولین استان تهران از ابتدای جنگ استوار در کنار هم بودند و هیچ کوتاهی ای نکردند.
به گزارش خبرنگار مهر، علی رزازی، سخنگوی استانداری تهران، بعد از ظهر دوشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به شروع سومین جنگ تحمیلی اظهارداشت: مسئولین استان تهران از ابتدای جنگ استوار در کنار هم بودند و هیچ کوتاهی ای نکردند.
این خبر کامل میشود.