خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ناوگان حمل و نقل جاده ای گلستان ضدعفونی می شود

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 06 اسفند 1398 - 19:24
گر گان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: سیستم حمل و نقل جاده ای گلستان ضدعفونی می شود.
حمل،نقل،ضدعفوني،ميقاني،بوس

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: جلساتی با شرکت‌های حمل و نقل استان برگزار شده و شرکت‌ها مکلف شدند سیستم حمل و نقل اعم از اتوبوس‌ها، مینی بوس ها و تاکسی‌های بین شهری را ضدعفونی کنند.
وی افزود: آنها ملزم شدند قبل از اعزام ناوگان در و دستگیره و صندلی را با مواد ضدعفونی کنند، تمیز کنند.
میقانی اضافه کرد: البته اقداماتی هم سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در دستور کار دارد و اتوبوس های درون شهری گرگان هم ضدعفونی خواهند شد.
وی با بیان اینکه این کار با همکاری و نظارت بهداشت انجام خواهد شد، گفت: روزانه ۱۷۰ اتوبوس از استان خارج و به همین تعداد هم وارد می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه در گلستان ۷۰ شرکت حمل و نقل مسافر فعالیت می کنند، ادامه داد: حدود ۷۵۰ دستگاه مینی بوس و ۷۰۰ دستگاه سواری کار جابجایی و حمل و نقل مسافر را انجام می دهند.
میقانی از توزیع ماسک و ضدعفونی توسط یکی از شرکت ها حمل و نقل در شهر گنبدکاووس خبرداد و گفت: اصل بر خود مراقبتی است و مردم و مسافران باید بیشتر مراقب باشند.