رنجبری از گل گهر سيرجان جدا شد
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
شنبه، 21 دی 1398 - 14:06
بازیکن تیم گل گهر سیرجان و آقای گل لیگ دسته اول کشور در فصل گذشته از این تیم جدا شد.
به گزارش فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان رنجبری بازیکن تیم گل گهر سیرجان و آقای گل لیگ دسته اول کشور در فصل گذشته، که در ابتدای لیگ برتر نوزدهم فوتبالی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران توسط مارک ویلموتس دعوت شد که در این تمرینات مصدوم شد.
مصدومیت شدید رنجبری باعث دوری چند هفتهای از فوتبال شد و به صورت جسته و گریخته برای تیمش به میدان رفت.
حالا در نیم فصل دوم فوتبالی این بازیکن با فسخ یک طرفه قراردادش از این تیم تازه لیگ برتری شده جدا شد و به زودی به تیم دیگری منتقل میشود.
رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: با گل گهر فسخ یک طرفه قرارداد کردم و در مورد دلیل جدایی ام هم فعلا تمایلی ندارم صحبت کنم.
بيشتر بخوانيد: دیپورتی یحیی به زودی در قائمشهر
انتهای پيام/