سمنان شهر امنی است
فرماندار سمنان با بیان اینکه سمنان امنترین شهرستانها در سطح کشور است گفت: پیشرفت و تکامل جوامع شهری بدون امنیت حاصل نمیشود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانایی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سمنان که در سالن همایشهای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: سمنان امنترین شهرستانهای امن در سطح کشور محسوب میشود.
وی با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی انتظامی سمنان در تأمین امنیت عمومی مردم گفت: این عملکرد در قرار گرفتن سمنان در زمره مراکز استانهای امن در کشور اثرگذار بوده و هست.
پیشرفت و تکامل جوامع شهری بدون امنیت حاصل نمیشود
فرماندار سمنان عنوان کرد: رشد و پیشرفت و تکامل جوامع شهری بدون امنیت حاصل نمیشود؛ بنابراین باید گفت تأمین امنیت و آرامش عمومی منجر به پیشرفت و تعالی جامعه میشود.
دانایی با بیان اینکه مجموعهها و نهادها و یگانهای مختلف باید نقش خود را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ایفا کنند تصریح کرد: این نیرو بر حسب وظیفه ذاتی خود با تأمین امنیت و تقویت حس امنیت در جامعه و نگاه خوشبینانه به آینده که از مفاد بیانیه دوم انقلاب است؛ میتواند سهم خود را در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ادا کند.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرم استفاده از فناوریهای نوین ارتباطات و اطلاعات را دنبال میکند و توانسته است با استفاده از این راهبرد موفقیتهای چشمگیری کسب کند.
فرماندار سمنان از دیگر اقدامات مناسب نیروی انتظامی را بهکارگیری از ظرفیت نسل جوان در طرحهای مختلفی همچون پلیس یاران عنوان کرد.
به گزارش تسنیم، در این آئین از زحمات سرهنگ غلامحسین پاکدامن تقدیر و اسدالله ناکینی بهعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان سمنان منصوب و معرفی شد.
انتهای پیام/363/ش