سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک تذکر گرفت

فارس | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 17 آذر 1398 - 10:45
عضو شورای شهر تهران به شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و ایجاد شرایط نامناسب برای تردد شهروندان تذکر داد.
گلوبندك،چهارراه،خيابان،شهرداري،شوراي،شهر،زيرگذر،تردد،توقف،عم ...

عضو شورای شهر تهران به شهرداری به دلیل توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و ایجاد شرایط نامناسب برای تردد شهروندان تذکر داد.
به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در تذکری در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر اظهار داشت: توقف پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک سبب ایجاد شرایط نامناسب تردد شهروندان در خیابان 15 خرداد و چهارراه گلوبندک شده است.
وی افزود: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران همچنین شهردار منطقه 12 باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد تا مشکل شهروندان برطرف شود.
صدراعظم نوری ادامه داد: در بازدید از خیابان 15 خرداد به سمت خیابان خیام در محدوده شهرداری منطقه 12 شاهد شرایط نامناسب تردد شهروندان از این خیابان و پیاده‌رو بوده‌ایم که متاسفانه به دلیل توقف چندساله پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک و باقی مانده کارگاه عمرانی آن نیمی از عرض پیاده‌رو مسدود شده و افراد پیاده به سختی این مسیر را طی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که وجود دست‌فروشان و سد معبرهایی که از سوی آنان و مغازه‌داران ایجاد شده تردد را به شدت با مشکل همراه ساخته است.
عضو شورای شهر تاکید کرد: به دلیل تجاوز کارگاه عمرانی به بخشی از این خیابان و کم عرض کردن آن در مسیر انتهایی خیابان 15 خرداد به سمت چهارراه گلوبندک ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود و این درحالی است که محل توقف اتوبوس‌های شهری نیز دقیقا در همان نقطه است و وضعیت عبور و مرور را بسیار سخت و در عین حال خارج از چارچوب و نظم می‌کند.
نوری گفت: از شهرداری منطقه 12 و معاونت فنی و عمرانی می‌خواهم نسبت به بررسی وضعیت پروژه زیرگذر چهارراه گلوبندک که ظاهرا پیشرفت آن 60 در صد است اقدام و برنامه تکمیل و بهره‌برداری از آن را اعلام کنند.
وی بیان داشت: همچنین باید نسبت به ساماندهی وضعیت عبور و مرور عابران و خودروها در راستای جمع‌آوری و ساماندهی تجهیزات کارگاهی ساختمان‌های محدوده اقدام شود.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: همچنین باید نسبت به پاکسازی معابر اعلام‌شده از مشاغل سیار و انتقال آنها به مکانی مناسب و رفع مزاحمت به سرعت اقدام شود و گزارش به شورای شهر انعکاس یابد.
انتهای پیام/