خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رعایت قوانین و مقررات در پژوهشگاه ICT شرط اصلی توجه به معیشت همکاران

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | پنجشنبه، 14 آذر 1398 - 15:14
یزدانیان در جلسه هیات رئیسه بر لزوم توجه به معیشت همکاران با رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد‌.
پژوهشگاه،ارتباطات،فناوري،اطلاعات،يزدانيان،معيشت،همكاران،بايستي

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر وحید یزدانیان در جلسه هیات رئیسه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر توجه به معیشت همکاران، تحقق این امر را منوط به رعایت قوانین و مقررات دانست و گفت: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تابع قوانین و آیین نامه های ابلاغ شده از وزارت متبوع است.
وی توجه به معیشت همکاران را امری ضروری دانست و اشاره کرد: این امر بایستی به سیستمی برای افزایش انگیزه کارکنان و پژوهشگران تبدیل شود.
دکتر یزدانیان گفت: برنامه راهبردی پژوهشگاه باید هر چه سریعتر تدوین و تکمیل گردد و در این برنامه موضوع ساماندهی نیروی انسانی، تجاری سازی محصولات، تنوع سبد درآمد و ...
در نظر گرفته شود.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد : نتایج عملکردی پژوهشگاه بایستی برای جامعه مخاطبان درونی و برونی ، با اتخاذ روش های مناسب اطلاع رسانی گردد تا هویت وجودی این پژوهشگاه تثبیت شود.
وی همدلی و همراهی همه مدیران و کارکنان را لازمه تحقق چشم انداز پژوهشگاه دانست و افزود : امروز مهمترین اقدام ما حفظ وحدت رویه و تنش زدایی در مجموعه است.
انتهای پیام/