خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کریستیچوویچ: ناراحتیم از اینکه شانس با ما یار نبود

تسنیم | ورزشی | جمعه، 08 آذر 1398 - 18:19
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مدعی است در مصاف تیمش با پارس جنوبی جم شانس یار شاهینی‌ها نبوده است.
شانس،پارس

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر, میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تمیش مقابل پارس جنوبی جم که با تساوی یک بر یک همراه بود, اظهار داشت: در نیمه اول شانس‌های زیادی را خلق کردیم.
می‌توانم بگویم که ناراحتیم از اینکه شانس با ما یار نبود در نیمه اول، با تیمی بازی کردیم که بسیار در کار دفاعی سخت کار می‌کرد.
بازی‌هایی که من با استقلال، تراکتور، پدیده از تیم پارس جنوبی دیده بودم حتی آن تیم‌ها هم نتوانسته بودند به اندازه ما شانس موقعیت داشته باشند.
ادامه دارد ...