سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیروی زمینی بر شهردای بندرعباس غلبه کرد

تسنیم | ورزشی | دوشنبه، 20 آبان 1398 - 21:27
تیم نیروی زمینی تهران در آخرین بازی از هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بر مصاف شهرداری بندرعباس غلبه کرد.
شهرداري،بازي،تسنيم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم نیروی زمینی تهران در آخرین بازی از هفته سوم لیگ برتر بسکتبال به مصاف شهرداری بندرعباس رفت و با نتیجه 74 بر 55 به پیروزی رسید.
در دیگر بازی های امروز تیم‌های مهرام، توفارقان، پتروشیمی بندر امام، شهرداری گرگان، نفت آبادان و شیمدر قم، حریفان خود را شکست دادند.
انتهای پیام/