سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | شنبه، 06 تیر 1405 - 05:54
نیروی دریایی سپاه در پاسخ به تجاوز آمریکا،نقاط استقرار ارتش تروریستی این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
پاسخ،آمريكا،اسلامي،هرمز،تنگه،تجاوز

باشگاه خبرنگاران جوان - روابط عمومی سپاه اعلام کرد: « به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.
بر اساس بند 5 تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود.
در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.»